Глибока модернізація Ан- 32 |
На підприємстві виконуються роботи по модернізації літаків АН-32, з метою поліпшення льотно-технічних характеристик літака, підвищенню рівня комфорту екіпажа під час польоту, а також робіт, що надають можливість експлуатації ВС на Міжнародних повітряних авіалініях (МПЛ), а саме: — продовження призначеного ресурсу літака до 40 років; — збільшення максимальної злітної маси до 28,5 тонн; — збільшення показника максимального комерційного навантаження до 7,5 тонн; — заміна і модернізація авіоніки; — модернізація систем літака; — зниження рівнів шуму і вібрації, згідно з рекомендаціями ICAO; — посилення елементів конструкції; — електроустаткування допрацьовується під нові споживачі; — система пожежної сигналізації модернізується і використовує один блок БПС- 32 замість раніше встановлених БИ-2А і ССП-2А; — виконання капітального ремонту |
Замінюване радіоелектронне устаткування:
— устаткування ACASII (TCAS — II (CAS — 67a) ) для підвищення безпеки польотів відповідності рекомендаціям ICAO. Додатково виконується заміна радіовисотоміра
— RAM — 700a на А- 053;
— РЛС (RDR — 2100);
— МФИ (KDM 850-03);
— радіовисотомір (KPA — 405b-15);
— далекомір (KDM 0706a-26);
— висотомір (AD — 32);
— приймач температури (P/N 05257);
— система супутникової навігації (CH — 4312 ) для підвищення точності літаководіння.
— заміна Курс МП — 2 на апаратуру навігації і посадки VOR/ILS (Курс-93М) з метою забезпечення захисту від радіоперешкод і зниження маси;
— блок (БПК-2В);
— устаткування TAWS (СРППЗ — 2000) з використанням 2-х МФИ (багатофункціональних індикаторів) для підвищення безпеки польотів і відповідності рекомендаціям ICAO. Додатково встановлюється модуль повітряних параметрів МВП- 1-1 для забезпечення автоматичного коригування аеродинамічних помилок приймачів, барометричний висотомір УВК-1ФК, датчик температури зовнішнього повітря П- 104, система ССВЭК- 1 сер.2;
— система селективного виклику (ССВ);
— навігаційно-посадочний індикатор (НПИ);
— заміна радіостанції VUC — 201a на радіостанцію VHF/UHF (Р800Л2Э) для збільшення потужності з 10Вт до20Вт і виконання рекомендацій ICAO по сітці частот 8,33кГц;
— аварійний маяк стаціонарний (Artex C — 406-1);
— аварійний маяк переносний (Kannad 406as);
— радіостанція (IC — A24);
— адаптер (ОРС- 499);
— радіостанція (HF — 9000);
— система пожежної сигналізації (БПС-32);