ТИЖДЕНЬ З КАБІНИ ПІЛОТА (2.10 – 8.10)

Поповнення

Минув черговий плідний тиждень в світі авіації. Україна продовжує набирати оберти. Серед головних вітчизняних новин варто відмітити прибуття шостого гелікоптера H145 D3, який отримає Національна поліція.

Відомо, що шостий гелікоптер прибув у версії D3. H-145 це швидкий і економічний гелікоптер із вантажністю – 3800 кг. Він підходить для правоохоронних і рятувальних операцій – може швидко перевезти 11 осіб на місце події.

         Але Україна поповнює не тільки техніку. Цього тижня з’явилася інформація, що Компанія "Нова пошта" вирішила створити власну авіакомпанію. Вона називатиметься Supernova Airlines та буде займатися міжнародними вантажними перевезеннями.

"Обсяги перевезень невпинно зростають, і потрібно освоювати нові горизонти", - заявив з цього приводу гендиректор компанії "Нова пошта глобал" Юрій Беневитський.

Відомо, що зараз вона користується послугами партнерських авіакомпаній.

Україна і світ

         Вітчизняна авіація продовжує імпонувати не тільки локальним замовникам. На цей раз Туреччина цікавиться можливостями державного підприємства «Антонов».

         Як відомо, на цьому тижні Глави МЗС України та Туреччини Дмитро Кулеба та Мевлют Чавушоглу обговорили розвиток військово-технічного співробітництва.

«Ми обговорювали сьогодні подальший розвиток військово-технічного співробітництва, зокрема, виробництво безпілотників Bayraktar в Україні. Туреччина також цікавиться можливостями українського Антонова. Ефективність наших літаків була яскраво доведена при ліквідації пожеж в Туреччині», — розповів Кулеба.

         Крім того, очільник українського МЗС заявив, що виробництву ударних безпілотників «Bayraktar» в Україні нічого не заважає та вже обрана ділянка для заводу.

«Що стосується будівництва Bayraktar в Україні, вважаю, що цей проєкт уже відбувся. Тому що він користується політичним патронатом обох президентів. Була низка перешкод на шляху до його реалізації, але всі вони усунуті, і сьогодні ми із задоволенням відзначили, що є вже земельна ділянка, на якій буде збудовано завод», — зауважив Кулеба.

Прогресуємо

         Важливою подією для авіаційної галузі також стало й те, що Президент України Володимир Зеленський доручив уряду розробити програму розвитку титанової галузі.

За словами Віце-прем’єр-міністра України – Міністра з питань стратегічних галузей промисловості України Олега Уруського, найближчим часом має бути схвалена Стратегія розвитку титанової галузі, необхідність якої давно відстоював Мінстратегпром. Стратегія передбачає створення холдингу з вертикально інтегрованою системою управління, яка буде зорієнтована на створення замкнутого виробничого циклу – від видобутку сировини, її перероблення до виробництва готової продукції.

«Наші іноземні партнери, які залежні від постачання титану з Росії й Китаю, стурбовані ситуацією та зацікавлені, щоб в Україні був створений повний цикл виготовлення титанової продукції – прокату, труб і всього, що може слугувати для авіаційної, ракетної, космічної та іншої оборонної техніки, – зазначив Віце-прем’єр-міністр України. – Конгрес США позитивно ставиться до диверсифікації постачання титанової продукції та підтримує створення в Україні відповідного виробництва. Але для того, щоб побудувати завод і запропонувати партнерам свої послуги, потрібні серйозні інвестиції», - наголосив він.

         Крім того, що цього тижня Головнокомандувач ЗСУ генерал-лейтенант Валерій Залужний окреслив основні вимоги до вертольотів, які необхідні Збройним Силам у середньостроковій перспективі, завдання, характерні для цих машин, та їхні бажані характеристики.

         Показово, що представники розробників гелікоптерів зазначили, що поділяють думку стосовно основних вимог до вертольотів, та окреслили свої потенційні можливості в питаннях розробки бойових, десантних і транспортних машин.

Варто зазначити й те, що сторони засвідчили високу вмотивованість забезпечити Збройні Сили України гідними вертольотами за необхідними напрямками та домовилися про подальшу взаємодію.


Сусіди

         Що стосується наших сусідів, то тут позитивні та негативні новини. Російська Федерація продовжує озброюватися. Російська армія отримала нову версію ударного гелікоптера Мі-28НМ «Ночной охотник». Раніше повідомлялося, що до кінця року збройні сили Росії мають отримати від чотирьох до шести серійних Мі-28НМ. Масове виробництво даної моделі вертольотів стартувало ще в 2020 році.

Окрім цього, російські літаки в ході навчань провели масований удар по умовному противнику в ході стратегічних навчань «Захід-2021». Нанесення удару забезпечувало понад шістдесят одиниць авіаційної техніки.

         Підсумовуючи тиждень, варто наголосити, що ще один наш сусід -  Туреччина  продовжує працювати над створенням роботизованої техніки. Цього разу, турецька оборонна компанія HAVELSAN завершила перший етап випробувань нового безпілотного літального апарату BAHA. Безпілотник розроблений на основі концепції так званого «цифрового підрозділу». Він здатний здійснювати вертикальні зліт і посадку. Заступник генерального директора HAVELSAN Мухіттін Солмаз повідомив, що за тестуванням нового БПЛА спостерігали і представники оборонних структур Туреччини.       

 «Результати тестування та побажання замовників будуть взяті за основу з метою подальшого вдосконалення безпілотника. Новий етап польових випробувань намічений на початок 2022 року», – повідомив Мухіттін Солмаз.

Translate »