Перспективи українського авіабудування

Україна володіє ноу-хау у проектуванні та виробництві  військово-транспортних літаків вантажопідйомністю від 8 до 60 тон.

Про це заявив генеральний директор державного підприємства «Завод 410 Цивільної авіації» Олександр Пащенко в програмі Security Talks 11 вересня.  

«Це і є родзинкою українського літакобудування. В цьому класі українські фахівці можуть забезпечити міцність, надійність експлуатації, довговічність й простоту у використані при належному сервісі». 

Крім того, О. Пащенко наголосив, що Україні не варто добудовувати другий літак Ан-225 «Мрія». 

«Мрія» - це літак-імідж.  Сьогодні послуги «Мрії» замовляють компанії, які хочуть пропіарити продукцію, що транспортується на ній. Для замовника це економічно не вигідний літак», - додав він.

О. Пащенко також наголосив, що Ан-124 «Руслан» - це унікальний борт, якому немає аналогу в світі. 

«Темою «Руслана» треба займатися, об’єднуючись з партнерами. На мою думку, єдиним стратегічним партнером в сфері літакобудування для України можуть бути тільки Сполученні Штати Америки. До речі, в США також зацікавлені в такому класі літаків. Це саме та ніша, де ми можемо бути корисними для них», - підсумував він.

Translate »