РЕФОРМА УКРОБОРОНПРОМУ ДОЗВОЛИТЬ ПІДПРИЄМСТВАМ СПІВПРАЦЮВАТИ З ПОТУЖНИМИ ІНОЗЕМНИМИ КОМПАНІЯМИ» — ГЕНДИРЕКТОР ДЕРЖКОНЦЕРНУ Ю.ГУСЄВ

Наприкінці 2020 року влада України узялася за порятунок вітчизняного авіабудування, яке протягом останніх п’яти років перебувало у стані глибокої кризи. Зокрема, з 2015 року підприємства авіапрому не побудували жодного серійного літака.
Наразі наміри влади включають удосконалення за цілою низкою напрямків: у сфері законодавства та нормативно-правової бази, у сфері розвитку виробництв та, нарешті, у сфері військово-технічного співробітництва.

Про плани інформаційному агентству «ОПК» розповів гендиректор ДК «Укроборонпром» Юрій Гусєв.

Юрію Веніаміновичу, укладено контракт на виробництво перших 3 літаків Ан-178 для Збройних Сил України. Всі, хто за цим спостерігають, вважають цю подію першим кроком до реанімації авіапрому. Ви як керівник “Укроборонпрому”, які бачите перші і найвагоміші кроки в цьому році — для того, щоб вивести літакобудування на траєкторію розвитку?

Власне той контракт, про який ви згадуєте, дійсно, є історичним. До речі, саме у цеху, де вже почали збирання Ан-178 для ЗСУ, в присутності Президента України Володимира Зеленського, який тримав це питання на особистому контролі,  керівник державного підприємства «Антонов» підписав державний контракт з Міністерством оборони — вперше за історію України на постачання трьох літаків для потреб нашого війська. І це лише перший крок, спрямований на відродження авіаційної галузі Україні. Сьогодні вже завершується розробка комплексної програми розвитку авіабудування в Кабінеті Міністрів – до 2030-го року. Днями відбулася нарада з віце-прем’єр-міністром – міністром стратегічних галузей промисловості Олегом Уруським, під час якої учасників повідомили про те, що ця програма вже на завершальній стадії. Ми очікуємо найближчим часом схвалення урядом цієї програми. Серед іншого, вона передбачає як розширення співпраці з Міністерством оборони, так і розширення співпраці на зовнішніх ринках з нашими міжнародними партнерами, які сьогодні допомагають Україні забезпечувати заміщення вузлів і агрегатів виробництва країни-агресора. Розроблено низку інших важливих проектів, які потрібні і для ДП “Антонов” та для Харківського авіаційного заводу, а також для багатьох інших підприємств галузі. Вони протягом останніх 30 років не отримували достатньої уваги і підтримки з боку держави. Але така підтримка уряду зараз дуже потрібна для стрибку вперед. Україна — одна з небагатьох країн в світі, яка виробляє літаки. Сьогодні на наших очах відроджується виробництво літаків сімейства Антонова, найближчим часом ми плануємо відвідати низку міжнародних авіаційних виставок, де презентувати потенціал і залучити наших міжнародних партнерів для повноцінної реалізації цього потенціалу. Це не лише відродження стратегічної галузі, це й робочі місця, це й податки, це й шлях до нових науково-технічних розробок в авіаційній галузі.

Гусев_УОП

Джерело: - https://cutt.ly/GkNi8Rr

Translate »