ТИЖДЕНЬ З КАБІНИ ПІЛОТА (5.10-12.10)

Україна

ДП «АНТОНОВ» продовжує прославляти Україну. Цього разу державне підприємство підписало контракт на 5 років щодо використання літаків повітряного флоту ДП "АНТОНОВ" для виконання стратегічних авіаперевезень на користь країн НАТО та ЄС за програмою Міжнародне рішення стратегічних повітряних перевезень (SALIS).

Як повідомляє прес-служба ДП "АНТОНОВ", підписанню документа передували конструктивні переговори, зокрема, під час зустрічі Генерального директора підприємства Сергія Бичкова, заступника генерального директора Михайла Харченка, керівництва "Antonov Logistics SALIS" та представників країн НАТО та ЄС – учасниць програми SALIS, а також Агентства НАТО з закупівель та підтримки NSPA.

Також варто виділити ще одну подію, що пов’язана з українським літакобудуванням. Цього тижня здійснив свій перший випробувальний політ ремоторизований варіант китайської копії літака Ан-2 – Y-5.


Модернізований варіант Y-5, що одержав позначення Y-5BG, оснащується американським турбогвинтовим двигуном Honeywell TPE331-12UAN потужністю 1100 к.с.

Сервіс

Днями Повітряні сили Збройних сил України замовили відновлювальний ремонт авіаційного двигуна АІ-25ТЛШ для літака L-39. Єдиним учасником та переможцем тендеру обрано Державне підприємство "Одеський авіаційний завод".

Турбореактивний двоконтурний двигун АІ-25ТЛШ призначений для навчально-тренувальних та навчально-бойових літаків.

Крім того, на державному підприємстві «Завод 410 цивільної авіації» приступили до виконання регламентних робіт на літаку Ан-32П ДСНС України.

Співпрацюємо

Дуже показовою подією стало те, що турецький виробник безпілотників компанія Bayraktar уклала контракт з українським виробником двигунів для безпілотної авіації — компанією «Івченко-Прогрес». Тобто, українські двигуни встановлюватимуться на нову розробку турків — Bayraktar MİUS.

Повідомляється, що після проведення всіх етапів випробувань “Івченко-Прогрес” запустить двигуни для Bayraktar MİUS у серійне виробництво.

Двигун АІ-322Ф — найновіша розробка українських конструкторів, що максимально відповідає вимогам Bayraktar MİUS, з турбореактивним двоконтурним двигуном і форсажною камерою для використання в сучасних легких бойових літаках з помірними надзвуковими швидкостями.

Продовжуючи тему співпраці, варто звернути увагу й на думку Генерального директора Державного підприємства «Завод 410 цивільної авіації» Олександра Пащенка. У своїй статті він наголосив на тому, що Україна володіє технологіями, які можуть бути реалізовані у новій техніці на взаємовигідних умовах з іншою країною. Крім того, О. Пащенко впевнений, що Україна повинна зайняти нішу військово-транспортної авіації вантажопідйомністю від 6 до 60 тон.

«Окремо як клас літака, слід виділити українського флагмана – Ан-124 «Руслан». На сьогодні немає жодного літака у світі, який міг би скласти йому конкуренцію, але є інформація, що Китай активно працює над створенням літаків подібного класу. «Мрія» - це більше літак-імідж, а от «Руслан» - справжній «віл», який до того ж забезпечує добру логістику. Але треба розуміти, що він не вічний. Нам треба об'єднуватися з однією з країн- лідерів в галузі виробництва авіаційної техніки», - вважає О. Пащенко.

На думку Генерального директора підприємства, об’єднання з американцями дозволило б спільно панувати на цьому сегменті ринку. Або принаймні на рівних конкурувати із Китаєм у майбутньому.

Світ

Крім того, стало відомо, що під час авіашоу Dubai Airshow 2021, що відбудеться з 14 по 18 листопада в ОАЕ, ДП «АНТОНОВ» продемонструє свій літак Ан-178.

«Dubai Airshow 2021 можна розглядати як один із найважливіших маркетингових заходів щодо просування продукції нашого підприємства на ринок країн Близького Сходу», — повідомили у прес-службі компанії.

За словами, президента Управління цивільної авіації Дубая, шейха Ахмеда бін Саїд Аль Мактума, даний захід продемонструє важливу роль, яку авіація, аерокосмічна, космічна та оборонна галузі продовжують грати на глобальному рівні.

Підсумовуючи тиждень, варто звернути увагу на тенденцію до збереження навколишнього середовища. Так, днями з’явилася інформація, що Департамент транспорту США представив міжвідомчу дорожню карту щодо скорочення викидів парникових газів в авіаційному секторі країни. Уряд Сполучених Штатів ставить ціль досягти "чистого нуля" у цій галузі до 2050 року.

Translate »