ТИЖДЕНЬ З КАБІНИ ПІЛОТА (04.12-10.12)

Україна

Україна продовжує ремонтувати, модернізувати, реформувати. Цього тижня сталося чимало важливих подій. Розпочати хотілося б з вже досягнутих. Державне підприємство «Завод 410 цивільної авіації» успішно завершив капітальний ремонт з модернізацією літака Ан-26 і передав його Повітряним Силам України.

Крім того, командування Повітряних сил Збройних сил України підписало договір із запорізьким державним авіаремонтним заводом "МіГремонт" на ремонт двох Су-27 за 181,3 млн грн. Повідомляється, що до 15 листопада 2022 року завод виконає середній ремонт навчально-бойового винищувача Су-27УБ бортовий номер 69 39-ї бригади за 86,2 млн грн та середній ремонт винищувача Су-27УП б/г 74 831-ї бригади за 95,1 млн.

Також цього тижня Сергій Бичков став головою ради української аерокосмічної асоціації. 9 грудня стало відомо, що у Києві відбулися збори Асоціації «Укравіапром». Збори ухвалили Резолюцію, обрали раду та ревізійну комісію Асоціації. Головою Ради обрано Сергія Бичкова — генерального директора ДП «АНТОНОВ». Збори прийняли до складу нових учасників. Учасники Асоціації ухвалили рішення про перейменування Асоціації на Українську Аерокосмічну Асоціацію.

Ще варто відзначити, що у середу в Україну прибули останні замовлені гелікоптери H145 виробництва Airbus Helicopters, які служитимуть в авіазагоні Національної поліції України.

Чималу роль в авіації відіграють й аеропорти. Таким чином, не можливо не підкреслити їх активне відновлення. Так, наприклад, цього тижня стартували роботи з реконструкції в аеропорту Кривого Рогу. Повідомляється, що наразі виконується реконструкція мережі електроживлення світлосигнального, радіонавігаційного та метеообладнання відповідно до сучасних вимог безпеки та енергозбереження, а також перебудова каналізаційного колектора довжиною понад 1000 метрів та діаметром 500 мм. Другий етап, який розпочнеться вже навесні – безпосередньо роботи з реконструкції злітно-посадкової смуги.

Крім того, перший заступник голови Київської міської державної адміністрації Микола Поворозник вважає, що необхідно провести модернізацію і в аеропорту "Київ" ім. Сікорського протягом 2-3 років.

"Ми розуміємо, ще 2-3 роки – і компанії перестануть використовувати такий тип літаків, які сьогодні може приймати аеропорт Сікорського. Це термін, за який потрібно виконати ремонт та модернізацію аеропорту", – сказав він.

Однією з найголовніших новин цього тижня стало те, що державне підприємство «АНТОНОВ» поставить ДСНС України пожежний літак Ан- 32П за 470 млн гривень.

Відомо, що це буде літак Ан-32Б з серійним номером №36-04 виробництва 2010 року, що колись будувався для Іраку.

Згідно з тендерною документацією, Ан-32П має бути укомплектований::

- двигунами АИ-20Д серії 5Э;

- допоміжною силовою установкою ТГ-16М;

- комплектом експлуатаційної документації

- одиночним комплектом засобів наземного обслуговування, інструменту і запасних частин.

Світ

Цього тижня стало відомо, що наразі бойовий повітряний флот світу загалом нараховує понад 50 тисяч літаків та гелікоптерів (53 271 од.), що на 292 зразки, або 0,6% менше у порівнянні з минулорічним періодом.

Варто відзначити, що за даними FlightGlobal, бойовий склад винищувальної та фронтової авіації України нараховує 43 МіГ-29, 26 Су-27, 12 Су-24 та 17 Су-25.

Підсумовуючи, хотілося б звернути увагу на розвиток технологій іноземних компаній. Так, наприклад, Airbus завершив структурне складання нового літака A321XLR, який може зробити революцію на ринку авіаперевезень. Зібрали його на заводі у Гамбурзі. Це модифікація найпопулярнішого авіалайнера A321. На відміну від базової моделі, призначеної для польотів на середні дистанції, A321XLR може літати на відстань до 8700 км. XLR розшифровується як Extra Long Range – дуже велика дальність. Повідомляється, що така дальність дозволить здійснювати рейси без посадки з Києва в Нью-Йорк, Торонто, Мадагаскар, Сейшели, Шрі-Ланку.

Translate »